søndag, september 02, 2007

Benny på søndagstur

I går satt Benjamin her hjemme og ville så reise til en kamerat, men ingen var hjemme. Så jeg spurte om han ville være med på sykkeltur, og det var topp.
Vi tok oss en lang tur, og fant veier vi ikke hadde vært på før.

Etter lenge på tur var det på tide med litt drikke i Warungen (kiosk), en kald Sprite gjør godt i varmen.

Nesten alle vi møter hilser på oss, sier litt og vinker. Det er så kjekt og oppmuntrene.
Tenker på hvor forskjellig en tur på sykkelen her ute er iforhold til en tur hjemme i Norge, alt en ser og møter. Men det er godt begge deler;)

Vi sykla forbi frisøren på hjørnet, og tenkte det kunne gjøre godt med en klipp med det samme. Så den invisteringen tok vi (6 kroner). Frisør Agus sto klar!
Så ein liten Quiz på slutten av turen vår. Dette redskapet er på nesten alle kioskene(warungene) rundt om her. Hva brukes den til ??
Dere som har vært her og sett den, kan vente med å svare.

Snakkes !!!

4 kommentarer:

Liv Jorunn sa...

Jeg vet! Jeg vet!! Pick me!!!!

Anonym sa...

Tøffassen på sykel ! håpe eg får vere med deg på sykeltur når eg komme Benjamin ?! Foresten den riskokeren var jo lette og se ka var. Besse.

Anonym sa...

Tja Besse, eg vet ikkje eg Besse. du ska få prøva når du komme- blir sikkert god ris det !!

Frøydis Vestbøstad sa...

bruker av og til det som kommer ut av den maskina på toppen av sjokoladekake........