onsdag, november 28, 2007

Man får høre så mangt

Jada, det e ikkje så lett å forberede seg på ka en ska få høre her ute på misjonsmarken. I fjord fikk jeg høre det opptil flere ganger, at jeg hadde så fin en kropp-akkurat som en gitar. Det gledet mitt hjertet, skjønner dere sikkert.

I går var Berit og jeg ute på Jaring Halus og hadde undervisning (skal få høre om det siden). Det begynnte på veg ut dit når vi satte oss i båten. Pak Juli, sjåføren kommer med kommentaren
"Ibu du må da være hvertfall 90 kilo". (Tja jeg håper det er stund til jeg når dit ja).

Så satt vi å snakka litt om hudfarger sammen med barnehage lærerene, der de sier at Berit har blitt så brun i det siste. Men du Ibu Silje, du ser ut som en hvit indoneser. Haha eg må le.

Så komme den siste, me sitte nede å venter på båten. Flere av barna følger med oss og prater med oss. Mens vi sitter der tar jeg ut strikken av håret. Da hører jeg barna visker til hverandre, "se Ibu ser ut som et spøkelse".
Så der fikk jeg den, jeg ser ut som et spøkelse rundt 90 kilo og hvit som en indoneser !! Yes
Håpe dokk kjenne meg igjen når me komme hjem ;)

1 kommentar:

JH sa...

Vi fikk nå oss en god latter om ikke annet....!!! He-he!! Berit