tirsdag, november 20, 2007

Hvorfor er du glad når det er jul ?

Ja nå nærmer det seg jul med stormskritt. Det er ei fin tid, og slik har vi opplevd det i Indonesia og. Jeg går i kor, og vi øver og øver for å komme i havn med kantaten vår til julaften. I dag i bilen brukte jeg anledningen til å høre på cd og øve inn mer av tekstene på sangene vi skal synge. Pak Juli, sjåføren vår nynnet med så fornøyd over å høre litt juletoner. Så sier han: "hvorfor høres alle så glade ut når de synger julesanger ?...........Sikkert for alle har fått nye klær til jul og har pyntet seg". Hmmm, er det derfor vi er glade i julen, nye klær og ting ?? Jeg må si for meg selv så er jeg glad i julen fordi det bringer med seg en god stemning. Jeg føler ikke det maset og jaget her ute, men mer en stemning av fred. Glad for å være en familie sammen, kose oss og få dele det beste sammen-at det ble født oss en Frelser-Jesus. Glem ikke julens budskap nå når vi rusher frem mot jul !!!

2 kommentarer:

Unknown sa...

Hei.
Veldig kjekt å følge med dere.
Husker på dere!

Anonym sa...

Hei på dere! Dere tror vel vi har glemt dere?! det har vi altså ikke. Vi følger med. Klarer ikke sende melding til deg via telefon Silje. Vet ikke hvorfor. Gla i dere alle. Klem Martinsen gjengen