lørdag, mars 03, 2007

Slik ble den store dagen min

Tidlig, tidlig morgen. Hvilken fugl kan dette være "maaaammaaaa"........"paaaaappaaaa". Jo deter den store 2 åringen vår som er våken når klokken er slagen 5.30.Wiwik kom med pakke til meg i dag, litt mer verktøy å ha i kassen.Is hører med til denne dagen.Se på denne flotte skjorta som jeg fikk av Ibu Atik. Jeg fikk ri på flere hester og biler i dag.På ettermiddagen tok jeg, mamma og Marielle sykkelen bort til Jonatan og Selamat. Det er to av mine gode kamerater.Der dukket det flere opp som ville være med oss. Jeg har hatt en flott dag, og glede meg til onsdag når vi skal feire med skikkelig selskap. Takk for mail og hilsner !!! Klem David





















4 kommentarer:

Anonym sa...

Gratulerer med dagen David!! Så stor gutt du har blitt. Gleder oss til å treffe deg når dere kommer hjem i sommer.
Hilsen Joakim og onkel Olav.

marenioslo sa...

Hei David!
Selamat Hari! Panjang umurnya!
Klem fra Maren

Olav Vestbøstad sa...

Det ser ut til at du har hatt ein flott bursdag, David. Brita syns at Marielle har fått langt hår!

silje sa...

Grattis med dagen, David!
Herlig, herlig!
:)
bursdagsklem og smil og fra silje