tirsdag, februar 20, 2007

Ingen er så trygg i fare



Som dere ser på bloggen til Liv Jorunn så sendte jeg i går Marielle og Benjamin ut med Liv Jorunn, i full tro på at de var i trygge hender. Ja hun skulle passe på at de ikke gikk for nærmt. Men til min store skuffelse, så klarte hun ikke det. Benjamin holdt på å bli spist av en krokkodille, Liv Jorunn bare plasserte barna mine på ryggen til krokkodillen og gikk. For en barnevakt.......
Her er bevisene


Da er det godt å vite at "ingen er så trygg i fare, som Guds lille barne skare".

Så håbe eg du passe bedre på ongane mine neste gang da Liv Jorunn. Ska gi deg ein sjanse te :)

1 kommentar:

Agatha sa...

Så modige dåkke e Benjamin og Marielle! Det såg kjekt ut! Kikke alltid innom denne siå for å sjå ke som skjer, artig. Kos dåkke masse!