tirsdag, november 07, 2006

Stolt mamma

I dag på skolen var det duket for assambly, fra pre-school til grade 2. Marielle fikk utdelt sitt diplom for å være omsorgsfull og hjelpsom mot sine medelever. Miss Michelle fortalte at i snack-time hadde Marielle sett at to av de nye elevene ikke visste hvor de skulle gå. Hun hadde tatt dem begge i hånden og ført dem dit de skulle og passa på dem. Søtt........syns nå en mamma.

Benjamin var og med, han var sammen med en liten gruppe fra klassen og leste diktet om en sprø chips :=)

1 kommentar:

oddi sa...

Hei og hå!!

Kjempegøy å lese bloggen deres, og ikke minst se bilder av denne fantastiske gjengen!!

Benjamin, Marielle og David, I love you!!

Jeg er kjempetakknemlig for muligheten jeg fikk til å besøke Indonesia, og den gjestfriheten dere viste når jeg var der. Mine to uker hjemme hos dere var bare strålende! Kjenner jeg er glad for at David ikke var i 03.30-humøret når jeg var der... syns det var tidlig nok med 06.00 jeg :-)

Håper dere trives og ser den store verdien arbeidet deres har. Lykke til videre, og ønsker dere Guds rike velsignelse og alt godt.

PS: Var veldig koselig å treffe deg igjen Kjellis!!