søndag, november 19, 2006

I created a Slide Show! Check it out!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hei Silje og Kjell Audun Dere har fått en fin blogg det ser ut som dere koser dere der ute og har det bra. og til deg Kjell Audun var det kjekt å trefe deg igjen da du var i Oslo. Gud velsigne dere videre. Hilsen Erik.

Margrete sa...

Heisann! Så dåkke har vore sjuke??? E d någe så går mon tru, for eg har og vore sjuke siden eg kom him.. matforgiftning???? Eg tenkte jedna om eg hadde fått ein mage-infeksjon eller någe parasittar eller någe, så tenkte meg egentligt t legen snart å sjekka d... men viss detta e någe dåkke og har, så e d vel sikkert berra någe så går...? D hadde vore kjekt:) (hehe..eller jaffal kjekkare) Kjipt at dåkke sko bli sjuke på kose-turen dåkkas:(

Sightseeingen i Singapore va bra den, me tok den me båt, varte kje så lenge, men va jo godt å komma ut i litt friske luft i løpet av dei elleve timane på flyplassen:)

Her hima i Stavanger e d storm og regn, litt koslikt og (bortsett frå når eg kjøre vespa da sånn som i dag... upraktisk..)

Kos dåkke masse videre i Singapore, god bedring, så snx me plutseligt! KlemM

Liv Jorunn sa...

Velkommen tilbake, Silje! Du har vært savnet!

Silje og Kjell Audun sa...

Du e god du Jorunn !!!