torsdag, oktober 18, 2007

En bildeserie fra skoleferien



Helt siden den 5 oktober har barna hatt ferie fra skolen. Det er kjekt å ha dem hjemme mer, men jammen ikke lett heller. I dag kom vi hjem fra en ukes tur til Samosir, det gikk en time før Benjmin kom og klaget"jeg kjeder meg, vet ikke hva jeg skal gjøre".

Men her er litt fra ferien deres !!!

Ligge besøk av Adam og Tai


Bursdagspresangen må prøves

Coca Cola /Mentos eksprimentet funka

Ut på tur i jungel er gøy

Men jammen kaldt når det regner i Berastagi

Fasten er over, vi kjører forbi bønnesamling på veg til Samosir

Gjett om vi er klar for frisk luft, bading og fisking på Samosir??

På Tabo kan vi slappe av
Marielle og Naomi fikk seg like kjoler på Tomok
Berastagi here we come
Å ri på hest er en viktig ingrediens når en er i Berastagi, bare spør David !!
Her sov vi i natt, og det pøsa ned med regn.

Far i huset

Hmmm, hvorfor liker Marielle denne blomsten???

Når vi kom til Medan i dag så la den første snøen seg. Ny tid og nye utfordringer:=)

2 kommentarer:

Liv Jorunn sa...

FANTASTISKE bilder av FANTASTISKE mennesker!! Som jeg skreiv til deg tidligere i dag: jeg savner der masse nå, og det blir ikke bedre av dette vet du:)
Jeg har lenge hatt lyst til å teste ut cola/mentos-saken...

Familien Rifsgård: sa...

Masse flotte og spennende bilder!
Her er det minusgrader no og vi fryser litt på tärne..
Gud velsigne dokker!
Klem